Šis atminties žaidimas puikiai tinka prasmingiems žaidimams su vaiku.
- Rinkinį sudaro medinė lenta – 31 cm x 24,5 cm x 2 cm
- 20 vnt 4 cm apskritimai su raižytomis formomis ar paveikslėliais
- 20 vnt 4,8 cm apskritimai, paslepiantys paveikslėlius.
Vienoje pusėje raižyti ornamentai, kitoje paveikslai. Paveikslėliuose pavaizduoti daiktai prasideda s garsu. Taip vaikas gali įtvirtinti S garso tarimą, išmokti taisyklingai tarti žodžius.
Yra galimybė įsigyti žaidimo papildymą, jog vaikas įtvirtintų kitų garsų tarimą (pvz. R ar P garsą).
Žaidimas taps funkcionalesnis.
Žaidimo taisyklės:
1 variantas: Jauniausias žaidėjas pradeda ir žaidimas tęsiamas laikrodžio rodyklės kryptimi. Kiekvieno ėjimo metu, žaidėjas ima du apskritimus taip, kad visi galėtų matyti apačioje esančius paveikslėlius. Jeigu paveikslėliai sutampa, žaidėjas pasilieka viršutinius žetonus. Jis gali tęsti tol, kol atverčia du paveikslėlius, kurie nesutampa. Kai tai nutinka, žaidėjas užverčia nesutapusius paveikslėlius. Tuomet žaidžia kitas žaidėjas. Laimi žaidėjas, kuris žaidimo pabaigoje turi daugiausiai viršutinių apskritimų.
2 variantas: Vienu ėjimu vienas žaidėjas gali atversti tik 2 apskritimus; reikia rasti kuo daugiau vienodų paveikslėlių, o radus – pasiimti viršutinius apskritimu: sekite, kokius paveikslėlius atverčiate kiti žaidėjai. Kai ateis Jūsų eilė, atverskite vieną apskritimą po kurio slepiasi paveikslėlis, o kito paveikslėlio ieškokite vienu pasirinkimu atsitiktinai arba prisiminkite – gal jau ją matėte, o gal jį buvo atvertę kiti žaidėjai?
- Žaidimas ypač lavina atmintį, pastabumą.
- Paveikslėliai prasideda konkrečiu garsu, taip lavinama vaiko kalba ir garsų tarimas.
Žaidimą rekomenduoja logopedė Ieva Kulikauskienė
Logopedė Ieva kasdien vertinana vaikų kalbinius gebėjimus ir identifikuoja kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. Turi jau 15-metų darbo praktiką su įvairaus amžiaus ir skirtingų kalbėjimo bei kalbos sutrikimų, turinčiais vaikais. Padėda jiems plėtoti, turtinti kalbinius gebėjimus ir įveikti, turimus sutrikimus, visada pasitelkia į pagalbą vaiko tėvus.
Bendradarbiavimas, tėvų atsižvelgimas į logopedo rekomendacijas, darbo tęstinumas namuose –
užtikrina džiuginančius ir spartesnius rezultatus.
Logopedinė pagalba yra nuolatinis kartojimas, kad kuo tvirčiau įsitvirtintų taisyklingos kalbos
įgūdžiai. Žaislai ir tikslingos veiklos yra pagrindas norimiems įgūdžiams formuoti.

Reviews
There are no reviews yet.